Studier

Studier

onsdag 22. januar 2014

Jeg elsker teamet mitt!

Jeg digger folka på teamet mitt!

Jeg er trinnleder på 8. trinn. Vi har jobbet sammen siden august, og gang etter gang bekreftes det for meg hvor bra folk jeg jobber med. Noen er erfarne lærere med relativt lang fartstid, andre er helt nyutdannenede. Samarbeidet er upåklagelig, og takhøyden stor.

I går hadde vi vårt ukentlige teammøte, og utførte blant annet en SWOT på trinnsamarbeidet. (Strengths, Weaknesses, Opportunities og Threats). Jeg må si at det var svært oppløftende og lærerikt å gjennomføre dette - kan anbefales for alle trinnledere der ute! Jeg blir nesten daglig imponert over kreativiteten som bobler opp blant mine kolleger. Dette er jo noe våre elever nyter godt av; trivselen er stor, og så håper vi så klart at vårt gode (sam)arbeid skal gi resultater - også faglig. Jeg tror bestemt vi lager god skole.

Måtte bare skrive dette - føler meg så oppløftet! Stå på, 8, trinn. Og takk!

1 kommentar: